Κυρ 9 Απρ 2017 06:31:52 μμ

Γεγονότα

Γεγονότα (499)

Αγαπητοί φίλοι και φίλες,

Η Κοινωνία των Πολιτών συμμετέχει για 2η συνεχόμενη χρονιά στην καθιερωμένη Οικογιορτή που διοργανώνει ο Ορειβατικός Σύλλογος Βριλησσός
την Κυριακή 9-Απρ-2017 από 11:00π.μ έως 7:00μμ.
Διεύθυνση: Πάρνηθος 73 και Μακεδονίας (πάρκο Τρίτση) Βριλήσσια.

Θα συμμετέχουμε με τις επίσης καθιερωμένες χειροποίητες λαμπάδες μας, φέτος εμπνευσμένες από τα παραμύθια της "Γιαγιάς Κλαίρης. Όσα μέλη μας το επιθυμούν μπορούν να ετοιμάσουν γλυκά* τα οποία θα διαθέσουμε στους φίλους επισκέπτες της οικογιορτής.
Τα έσοδα από τα γλυκά και τις λαμπάδες θα διατεθούν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου μας.
Σας καλούμε να παραστείτε και να συμμετέχετε σε αυτή τη γιορτή αλληλεγγύης.

* Παρακαλούμε τους φίλους - μέλη μας που θέλουν να συμμετέχουν και να συνεισφέρουν στη διοργάνωση,να μας ενημερώσουν για τη συμμετοχή - διαθεσιμότητά τους.
Το Σάββατο 8/4 στις 18.00, θα συναντηθούμε στα γραφεία μας Ολύμπου 42, προκειμένου να συντονιστούμε για την Κυριακή.

Σας ευχαριστούμε και σας περιμένουμε!
Για την Κοινωνία των Πολιτών

Aγαπημένοι μας φίλοι!

Σας ευχαριστούμε θερμά για την ανταπόκριση στο κάλεσμά μας  στο Πασχαλινό παιδικό εργαστήρι για την ενίσχυση του Κοινωνικού παντοπωλείου του Δήμου μας!

Ευχαριστούμε επίσης το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων των παιδικών σταθμών της πόλης μας για την υπέροχη συνεργασία και την άψογη διοργάνωση του εργαστηρίου και ελπίζουμε σε ακόμη περισσότερες από κοινού δράσεις.

Ως Κοινωνία των Πολιτών, ένας από τους στόχους μας είναι άλλωστε να στηρίζουμε τις αυθόρμητες κινήσεις πολιτών του Δήμου μας, και είμαστε ανοιχτοί και δεκτικοί σε τέτοιου είδους συνεργασίες προς το "κοινό καλό"!!!

Ο χώρος της Κοινωνίας των Πολιτών σήμερα γέμισε με  παιδικά χαμόγελα, χρώματα, αισιοδοξία  και θετική ενέργεια, γεγονός ανεκτίμητο στις μέρες μας..!

Οι φωτογραφίες από τη σημερινή δράση μιλούν από μόνες τους..

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς.

Για την Κοινωνία των Πολιτών.

ΤΟ  ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑ ΤΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ.

Του Δημήτρη Κ. Μπάκα

Ο επισκέπτης του Ναυπλίου, ειδικά σε μέρες Εθνικής Γιορτής, νιώθει άθελά του την ανάσα του Πρώτου Εθνικού μας Κυβερνήτη, του Εθνομάρτυρα Ιωάννη Καποδίστρια. Η μαρμάρινη ολόσωμη προτομή του στο Πάρκο, έστω και με σπασμένο το δάκτυλο του χεριού, σε καθηλώνει με το παράπονο που είναι χαραγμένο στη ματιά του. Σε ελάχιστα μέτρα απόσταση διαβάζεις «στο φαρμακείο αυτό ταριχεύθηκε ο Κυβερνήτης»! Σε απόσταση  λίγων μέτρων παραπέρα το Εκκλησάκι του Αϊ - Γιάννη, όπου πήγαινε για να ξαποστάσει για λίγο. Άθελά σου περνάς από την Εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα, όπου σε ένα ταπεινό τζαμάκι δίπλα στην πόρτα βλέπεις τη «ουλή» που άφησε στην πέτρα η δολοφονική σφαίρα. Και τότε αναλογίζεσαι ποιοι άραγε έβλαψαν το Έθνος μας περισσότερο οι «ξένοι» ή εμείς οι ίδιοι οι Έλληνες! Γιατί μέσα σου μετράς τις εκατοντάδες Προσωπικότητες  των συμπατριωτών μας που εξορίστηκαν ή καταδικάστηκαν ή θανατώθηκαν στην μακραίωνη Ιστορία μας.  Πόσο καλύτερη θα ήταν ακόμη και σήμερα η ζωή μας εάν είχε ζήσει λίγο περισσότερο ο Κυβερνήτης!

1828, ο Ιωάννης Καποδίστριας, ένας βαθύς  διανοούμενος, λάτρης του Διαφωτισμού, πολύπειρος  πολιτικός και διπλωμάτης, άριστος γνώστης της νέας ευρωπαϊκής τάξεως φθάνει στην Ελλάδα, με το μεγάλο εθνικό όραμα: Να αναμορφώσει τη Χώρα σε μια εύρυθμη και ευνομούμενη  Πολιτεία, αντάξια της αίγλης της ιστορίας της. Ήτοι να δημιουργήσει επάνω στα συντρίμμια ένα κράτος σύγχρονο, πειθαρχημένο, δημοκρατικό , ομότιμο εταίρο της  Ευρώπης. Αυτό ακριβώς μας άφησε , ως καταπίστευμα και μάλιστα μας έδειξε και τη μοναδική οδό, που συνιστά η παιδεία, στην ευρεία της έννοια.

Ουσιαστική υπόσταση Πολιτείας  δεν υπήρχε. Μάλιστα δεν είχε καν αναγνωριστεί η  εθνική μας ανεξαρτησία. Η Χώρα μας, μιας πατημασιάς τόπος, καθημαγμένη από τον πολυετή επαναστατικό  αγώνα, αλλά και από τις εσωτερικές μας έριδες ήταν έρμαιο στις προσωπικές επιδιώξεις των Οπλαρχηγών. Ποιος θα έχει το επάνω χέρι. Λιγοστά μόνον, δυστυχώς, ανώτερα  πνεύματα, είχαν μια ευρύτερη εθνική συνείδηση. Η όλη κατάσταση ήταν χαοτική. Τουτέστιν δεν υπήρχε «ΝΟΜΑΡΧΙΑ», που σημαίνει Πολιτεία , όπου άρχουν οι νόμοι της ελευθερίας, η ελεύθερη πολιτεία , όπως την οραματιζόταν την Ελλάδα ο Ανώνυμος στοχαστής  και αγωνιστής, συντάκτης του μανιφέστου «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ». « Οι νόμοι διαμέσου των οποίων χαίρονται οι άνθρωποι μιαν απόλυτον ομοιότητα, είναι εις την διοίκησιν, ως η ψυχή εις το σώμα..» και συνεχίζει: « οι καλοί νόμοι ενώνοσι με θαυμασίαν τέχνην , τη μερικήν με την κοινή ωφέλειαν, και προετοιμάζουσι τους πολίτας εις την αρετήν και εις την δόξαν, από την πλέον τρυφεράν ηλικίαν των, δια μέσου μιας ανατροφής , αληθούς και γλυκείας… γιατί η ανατροφή είναι μία δευτέρα φύσις και πρέπει να αρχίζει μαζί με την ζωήν.»

Στο πρώτο μόλις χρόνο της  διακυβερνήσεώς του  ο πρώτος Κυβερνήτης της Ελλάδας αποφασίζει να ιδρύσει τη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων (ΣΣΕ). Μια  απόφαση  με βαθύτερο μελλοντικό νόημα και σημασία ακόμη και για τα  σημερινά  δεδομένα. Μια σοφή απόφαση, γιατί χτυπούσε το «τέρας» στη βάση του. Το μεγάλο έλλειμμα της Κοινωνίας, αν φυσικά μπορούμε να μιλάμε για κοινωνία τότε, ήταν η παιδεία, την αξία της οποίας γνώριζε πολύ καλά ο Κυβερνήτης. Η αγραμματοσύνη και ανύπαρκτη αγωγή της νεολαίας ήταν η μεγάλη πληγή όλων των δεινών. Ο καθένας έβλεπε μόλις στην αυλή του. Το ατομικό συμφέρον ήταν η πρώτιστη αξία. Το γενικό καλό ήταν μάλλον υπόθεση άγνωστη, παραδεχτή μόνον εφόσον συνέπιπτε άμεσα με ίδιο όφελος. Έπρεπε να αλλάξει η νοοτροπία των ατόμων. Να γίνουν Έλληνες πολίτες, ώστε να διαμορφωθεί η νέα εύτακτη Πολιτεία.

Τα  ελληνόπουλα έπρεπε να πάρουν στους ώμους τους τη βαριά ευθύνη της ακεραιότητας της Πατρίδας, αλλά και της ανοικοδόμησης της κοινωνικής  ευστάθειας. Το Έθνος είχε ανάγκη από εκπαιδευτές μαχητών, αλλά και δασκάλους-παιδαγωγούς. Ήξερε ο Καποδίστριας ποια ήταν η σπουδαιότητα να μαθητεύουν οι νέοι στρατιωτικοί ηγήτορες  στην Ελλάδα και όχι στο εξωτερικό, όπως ήθελαν τα «καλά σπίτια» της εποχής του, τα οποία καταπολέμησαν με λύσσα την ιδέα του για ίδρυση στρατιωτικής σχολής αξιωματικών. Τα στελέχη έπρεπε πλην της ειδικής εκπαίδευσης στα θέματα της μάχης θα έπρεπε να έχουν, πρώτα απόλα, παιδεία ελληνική. Να είναι γνώμονας των πράξεών τους η ελληνική πραγματικότητα και να εμπνέονται και από το όραμα μιας σύγχρονης Πατρίδας. Γι’αυτό, ακριβώς, η απόφαση ήταν σοφή. Σε περιόδους χαοτικού χαρακτήρα οι εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις δεν είναι λυσιτελείς. Απαιτείται ευρύτερη παιδεία, που γονιμοποιεί ολόκληρο το γένος. Απαιτούνται ηγέτες, που διαθέτουν τις ικανότητες, γνώσεις και το ταλέντο, αλλά και τη βούληση να οδηγήσουν τις προσπάθειες και τις δραστηριότητες των άλλων ανθρώπων προς ένα σκοπό αναγνωρισμένης αξίας, που ενδέχεται να απαιτήσει  και το ύψιστο ηθικό καθήκον , την αυτοθυσία.

Τέτοιας ύψιστης σημασίας για την ύπαρξη του Έθνους, ήταν η λειτουργία του πρώτου Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος της Χώρας, γι’αυτό προσωπικά την επιμελήθηκε και ονόμασε, μάλιστα  τους μαθητές της Σχολής  Ευέλπιδες, δηλαδή  «καλές ελπίδες του Έθνους». Την όποια αγωγή θα ελάμβαναν θα την μεταλαμπάδευαν και σε όλα τα  ελληνόπουλα. Θα εξασφαλιζόταν τόσο η ακεραιότητα της Χώρας και συνάμα η  πλατύτερη δυνατή παιδεία, ως βασικός παράγοντας συνύπαρξης των πολιτών. Αυτό επιτεύχθηκε  και ο θυμόσοφος Λαός  το αναγνώρισε: «Ο Στρατός είναι το καλύτερο Σχολειό» λέει. Έκτοτε  με αυτή την έννοια παραμένει, η αποστολή του  ευέλπιδος  στη συνείδηση κάθε Έλληνα.

 

Η παιδεία κάθε ηγήτορα αποβλέπει στη σφαιρική ανάπτυξη και  άπτεται ολόκληρου του φάσματος των ανθρωπίνων  ενεργημάτων: Και στη σκέψη και στο συναίσθημα και στην πράξη. Καλλιεργούνται:

Η υψηλή και ορθή  νοητική αντίληψη της πραγματικότητας με την ευρεία  διδασκαλία τεχνικών και  ανθρωπιστικών επιστημών.

Το πάθος και το όραμα, με τα οποία να εμπνέεται και να εμπνέει, με  το βιωματικό τρόπο αγωγής  στο γόνιμο περιβάλλον της  Σχολής.

Η ακεραιότητα μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας, που είναι η βάση της εμπιστοσύνης, και  σημαίνει αυτογνωσία και αυτοεκτίμηση, εντιμότητα και ωριμότητα. Η συνεχής ενάσκηση χαλυβδώνει τη σταθερή βούληση για ενάρετες  πράξεις.

Η όλη αρχιτεκτονική δομή μιας στρατιωτικής ηγετικής  προσωπικότητας  εδράζεται σε ένα σταθερό χωροδικτύωμα αντικειμενικών αξιών: Το ιερό, την αλήθεια, το κάλλος και το αγαθό. Από τη θεμελιακή δομή αναδύονται οι αξίες της εμπιστοσύνης , της ελπίδας και της φιλότητας ( αγάπης), οι οποίες δίνουν νόημα ζωής στα πρόσωπα και συνοχή στην Κοινωνία. Την  ύπατη βαθμίδα, το ιερό,  κατέχει η Πατρίδα.  Με όραμα την Πατρίδα προσδιορίζονται πιο κρυστάλλινα οι λοιπές ρυθμιστικές αξίες. Η αλήθεια πραγματώνεται  στην ακεραιότητά της. Το κάλλος στην αυτοπειθαρχία και την συνειδητή πειθαρχία, που δεν συντρίβουν την προσωπικότητα, αλλά μεταβάλλουν τους πολλούς σε ένα ευκίνητο και άθραυστο  ενιαίο όργανο, μέσα στο οποίο εξασφαλίζονται η ελευθερία και η  αξιοπρέπεια του ανθρώπου. Τέλος  ύπατο αγαθό είναι το καλό ολόκληρου του  Έθνους.

Με αυτά τα νάματα  γαλουχήθηκαν χιλιάδες στελέχη, τα οποία οδήγησαν τα ελληνόπουλα στο τριπλασιασμό του αρχικού προγεφυρώματος και στη δημιουργία αξιοπρεπούς  Πατρίδας, η οποία, παρά τους πολέμους, τις εθνικές διχοστασίες και τις τραγωδίες της τελικά  εξασφάλισε στους Έλληνες με απλοχεριά  την πολυπόθητη ευημερία.

 

Αποδεικνύεται, όμως, ότι, όταν ο πλούτος και η ευημερία  στηρίζονται σε πήλινα πόδια, χωρίς  αντίστοιχη παιδεία και όταν κυριαρχεί ο φρενήρης εγωτισμός, τότε προκαλείται  ηθικό τέλμα. Ανατρέπεται η ιεράρχηση των αξιών. Η αξία της Πατρίδας ξεθωριάζει και τη θέση του «ιερού» καταλαμβάνει το αρρωστημένο εγωκεντρικό άτομο, με σχετικές αξίες: την ατομική  ευδαιμονία, την ευζωία, την άνεση και την  κατανάλωση αγαθών. Η αλήθεια στενεύει τα όριά της μέσα στο στενό ατομικό περιβάλλον. Το ωραίο  σχετίζεται με  « ό,τι αρέσει στον καθένα» και, ως  καλό θεωρείται «ό,τι συμφέρει στο άτομο», ενώ το γενικότερο καλό αγνοείται. Έτσι φθάσαμε στον απόλυτο μηδενισμό, ο οποίος εξισώνει το όλο με το τίποτα και  προκαλεί ένα  τρομακτικό  κενό. Η  εμπιστοσύνη μετατράπηκε σε δυσπιστία, η αγάπη σε φανερό ή συγκαλυμμένο μίσος και η ελπίδα  σε απόγνωση και απελπισία. Το μέλλον φαντάζει ζοφερό. Μπροστά μας η πιο οδυνηρή κρίση της Πατρίδας μας. Η κατάσταση της Κοινωνίας μας έγινε και πάλι χαοτική. Αισθανόμαστε ότι πέφτουμε στο γκρεμό και όποιος μπορεί να σωθεί ατομικά, το προσπαθεί απελπισμένα. Εναλλάσσονται στην εξουσία πρόσωπα, τα οποία πριν ακόμη αναλάβουν έχουν χάσει την εμπιστοσύνη μας. Αναζητούμε τον «σωτήρα» μας , αλλά δεν συμφωνούμε ποιος μπορεί να είναι. Συνήθως «φταίνε όλοι οι άλλοι» πρώτα και ίσως κάπου και εμείς. Η ανάληψη της ευθύνης απαιτεί ρώμη και ανδρεία. Ήμαστε έτοιμοι για τα εύκολα. Τα δύσκολα δε θέλουμε να τα σκεφθούμε καθόλου. Είχαμε βολευθεί με το κυνήγι της ευδαιμονίας.

Είναι απόλυτη ανάγκη  να σταματήσουμε τη πορεία μας προς το γκρεμό. Και αυτό δεν ούτε εύκολο, ούτε γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη. Σχεδόν όλοι συμφωνούν, όμως, ότι ο κύριος παράγοντας της κακοδαιμονίας μας είναι η νοοτροπία μας. Αυτή που σχηματίσθηκε τα τελευταία χρόνια της «ευημερίας». Θαρρούμε, όμως, ότι  η κρίση αυτή μπορεί να αποτελέσει τη μεγαλύτερη ευκαιρία για ανάνηψη. Τώρα που το  πάθημα έγινε  μάθημα, είναι πλέον η ώρα μιας κοινωνικής ανάδρασης! Μια ανάδραση που θα ξεκινήσει από τις προσωπικές μας στιγμές αλήθειας και αφού συντονισθούμε στον καλύτερο βαθμό, θα ξαναβρούμε τη δύναμη για μια ολική επαναφορά των δοκιμασμένων  αξιών μας. Αυτό δε σημαίνει οπισθοδρόμηση, αλλά επιστροφή στις σταθερές, που δίδαξε η εμπειρία των λαών.

Να τοποθετήσουμε και πάλι στην πρώτη βαθμίδα των αξιών την Πατρίδα, αφού όμως,  προσδιορίσουμε τι είδους Πατρίδα θέλουμε. Άραγε τη στριμωγμένη στο «οικονομικό  καναβάτσο», που τη λοιδορεί όλη η παγκόσμια αρένα και  για την οποία οι  απανταχού ομογενείς μας ντρέπονται, ενώ εμείς οι ίδιοι τη  μισούμε! Μια άχρωμη και απρόσωπη μονάδα, που θα τρέφεται από το φως των άλλων ή με μια δημιουργική  εθνική προσωπικότητα, άξια όχι μόνον να δέχεται, αλλά και να χαρίζει στους συνανθρώπους μας, όπως έκανε πάντοτε , κοινωνικές, πολιτικές  και πολιτισμικές   αξίες!

Η ελληνική γλώσσα, ετυμολογικά, σηματοδοτεί την έννοια της Πατρίδας, ως την ωραιότερη σύνθεση των κοινών ρόλων του  πατέρα και μητέρας. Πατρική αυστηρότητα και ισχύς μαζί με μητρική αγάπη και φροντίδα. Ύπατος εξουσιαστής ο Νόμος,( «Νομαρχία»), ο μόνος, που εξασφαλίζει τα ανθρώπινα και πολιτικά δικαιώματά μας, αφού και εμείς, φυσικά, τηρούμε  τις υποχρεώσεις μας. Πατρίδα σεβαστή στους άλλους, που σημαίνει σεβαστή πρώτα σε εμάς. Εμείς , με ορθή κρίση να εκλέγουμε τους άξιους ηγέτες μας και εκείνοι να διαχειρίζονται την εξουσία για το καλό όλων μας. Πατρίδα ευυπόληπτη και αξιοπρεπή. Όχι απομονωμένη και τυφλή. Αυτό είναι και το καταπίστευμα του Πρώτου Κυβερνήτη.

Τέτοια, όμως,  Πατρίδα δημιουργούν, όχι τα άτομα, αλλά οι σωστοί πολίτες, που αντίστοιχα πλάθονται  με τη δοκιμασμένη ευρεία παιδεία. Με την ολιστική παιδεία, που μορφώνει τον άνθρωπο σε πρόσωπο, δημοκρατικό πολίτη και τον κοσμεί με πειθαρχία και  αρετή. Παιδεία, όπως οι  πρόγονοί μας την εμπνεύσθηκαν και τη θεμελίωσαν και  αφού εμπλουτίσθηκε στην εξέλιξή της με τις πνευματικές εμπειρίες της ανθρώπινης ιστορίας τείνει να κατακτήσει τον Πλανήτη ολόκληρο. Η κλασσική παιδεία, η γεννήτρια της παγκόσμιας πολιτισμικής ισχύος. Η  πολύπλευρη καλλιέργεια και μόρφωση. Απαιτείται μια ειρηνική εκστρατεία ευρύτατης  και ολιστικής παιδείας. Να γίνουμε όλοι μας ευνομούμενοι πολίτες και λιγότερο εγωκεντρικά άτομα. Να καταστούμε στη σκέψη , στα συναισθήματα και στις πράξεις μας «ευέλπιδες»  μιας νέας Ελλάδας.

Να καθορίσουμε, ως γεωμετρικούς ηθικούς στόχους:

Την Πατρίδα, ως ιδανικό συνειδησιακό τόπο της αυτοπραγμάτωσής  μας.

Τη δόμηση  πολύπλευρης προσωπικότητας με βάση τις πανανθρώπινες αξίες.

Την αυτοπειθαρχία του και την ευπείθεια  στους νόμους, που από κοινού, ορίζουν  το μέτρο της χρυσής τομής για το μέγιστο της ελευθερίας κάθε δημοκρατικής συμβίωσης.

Την προθυμία  για  ηθική προσφορά, που φθάνει, εάν απαιτηθεί,  στην αυτοθυσία.

 

Όλα αυτά μας φαίνονται ξεχασμένα και ουτοπικά. Εντούτοις η κρίση που βιώνουμε μας διδάσκει επώδυνα ότι είμαστε αναγκασμένοι να τα εγκολπωθούμε ξανά. Αυτό συνιστά και το μεγαλύτερο κίνητρο για ανάληψη μιας προσπάθειας.

Απρίλιος 2017

Η Μαρία Παναγοπούλου στην άΠΕΙΡΟ χΩΡΑ

Την Τετάρτη 5/4, στις 7.00 το απόγευμα θα παρουσιάσουμε στον χώρο του βιβλιοπωλείου μας την νέα ποιητική συλλογή της Μαρίας Παναγοπούλου, Παλίρροιας ώσεις για την οποία θα εισηγηθούν οι:

Θωμάς Μιχαλιέρης, συγγραφέας και

ο Χαράλαμπος Τουλούμης, ψυχίατρος.

Η παρουσία σας χαρά και τιμή για όλους μας.

άΠΕΙΡΟΣ χΩΡΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ -ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ Σισμανογλείου 10, Βριλήσσια, 211 410 9989

Με την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής διεξήχθηστο Κέντρο Κεραμικής Τέχνης, στο Μαρούσι, το 39ο Πανελλήνιο Ατομικό Πρωτάθλημα Γυναικών στο Σκάκι με διοργανωτές την Ελληνική Σκακιστική Ομοσπονδία και τον Αθλητικό Όμιλο Παραδείσου Αμαρουσίου.

Οι αγώνες έγιναν στο πλαίσιο των πιλοτικών δράσεων του Συνεργατικού Σχηματισμού «DiscoverNorthAthens» που συντονίζει η Περιφέρεια Αττικής για την ανάπτυξη του τουρισμού και του πολιτισμού στα βόρεια προάστια, εταίρος του οποίου είναι η Πανελλήνια Ένωση Κεραμιστών και Αγγειοπλαστών που διέθεσε δωρεάν τις εγκαταστάσεις.«Επί εννέα ημέρες δύο τέχνες, αιώνια αστείρευτες, συναντήθηκαν στην καρδιά της βόρειας Αθήνας και στον ίδιο χώρο,επισήμανε ο Αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών, Γιώργος Καραμέρος. Από τη μία η τέχνη της κεραμικής και της αγγειοπλαστικής και από την άλλη ο συναρπαστικός κόσμος του σκακιού, ένα άθλημα που είναι ταυτόχρονα επιστήμη, τέχνη και πολιτισμός. Με τη δράση αυτή, πρόσθεσε, αυξάνουμε την επισκεψιμότητα στη διαρκή έκθεση των κεραμιστών- αγγειοπλαστών και λειτουργούμε στην πράξη τον συνεργατικό σχηματισμό, ενισχύοντας την τοπική οικονομία».

Στην κορυφαία αυτή διοργάνωση για την ανάδειξη της πρωταθλήτριας Ελλάδας συμμετείχαν σπουδαίες σκακίστριες με τίτλους παγκόσμιας εμβέλειας. Πρωταθλήτρια αναδείχθηκε η Σταυρούλα Τσολακίδου που κατάκτησε την 1η θέση με 8 βαθμούς σε 9 αγώνες (7 νίκες, 2 ισοπαλίες). Στις θέσεις 2-3 ισοβάθμησαν με 6,5 βαθμούς  η Κατερίνα Παυλίδου και η Χαριτωμένη Μαρκαντωνάκη. Μετά την άρση της ισοβαθμίας (νίκη στη μεταξύ τους συνάντηση) 2η ήταν η Κ. Παυλίδου και 3η η Χ. Μαρκαντωνάκη.Οι αγώνες, ξεκίνησαν στις 11/03/2017 και ολοκληρώθηκαν στις 19/03/2017.Περισσότερες πληροφορίες (παρουσίαση των σκακιστριών, φωτογραφίες, αποτελέσματα, βαθμολογία, παρτίδες κ.λπ) είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Σκακιστικής Ομοσπονδίας http://www.chessfed.gr/

ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ  ΟΜΙΛΟΣ  ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
Με σφραγισμένο το εισιτήριο της ανόδου στη Β Εθνική και με τον τίτλο της Πρωταθλήτριας στις αποσκευές της επέστρεψε από τη Ρόδο η Γυναικεία ομάδα του Α.Ο. Βριλησσίων καθώς επικράτησε με 5-0 του Σταυρού Καλυθίων. Η τοπική ομάδα δεν κατάφερε να προβάλει ιδιαίτερη αντίσταση καθώς δέχτηκε και τα 5 γκολ στο πρώτο ημίχρονο (2' και 20' Nagel, 8' Πρεζάνη, 32' Πάκου, 39' Παπασπύρου).
Σύνθεση: Καλαβρού, Βασιλοπούλου, Χατζηαντωνίου, Παπασπύρου (Αλμπάνη 45'), Γαβαλά Μ, Πότσιου, Πάκου, Nagel, Πρεζάνη (Ευγενικού 45') Χριστάκου, Παπουτσή (Βασιλάκη 52').

Η φιέστα της ανόδου θα γίνει το Σάββατο 1η Απριλίου στη 13:00 στον τελευταίο αγώνα της ομάδας με αντίπαλο τον Κώακα Φιλινό.

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ!!

Οι κάτοικοι – πολίτες των Βριλησσίων μπορούν με την εγγραφή τους στη δημοτική πλατφόρμα followgreen, να κερδίζουν πόντους ανακυκλώνοντας καινα εξαργυρώνουν τους πόντους σε προσφορές τοπικών επιχειρήσεων. Καντε εγγραφή σήμερα…πατώντας εδώ

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ



 

Προβολή της ταινίας «Σουφραζέτες»

Η ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Βόρειας Αθήνας με αφορμή την 8 Μάρτη-Παγκόσμια Ημέρα Γυναικών διοργανώνει σειρά εκδηλώσεων από τις 6/3 έως τις 19/3 τιμώντας τους πρώτους αγώνες των εργατριών για μείωση των ωρών εργασίας και καθιέρωση της αρχής της ίσης αμοιβής για άνδρες και γυναίκες.
Στο πλαίσιο αυτό και ολοκληρώνοντας τον κύκλο των εκδηλώσεων, η ΝΕΒΑ αυτή την Κυριακή 19 Μαρτίου και ώρα 18.00,πραγματοποιεί προβολήτης ταινίας «Σουφραζέτες», στον δημοτικό κινηματογράφο ΑΣΤΕΡΑΣ στη Νέα Ιωνία (Ασκληπιού 4). Μετά την εκδήλωση θα ακολουθήσει συζήτηση.
Σύντομες παρεμβάσεις θα κάνουν οι:
Ράνια Σβίγκου, Εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ
Εύη Αποστολάκη, αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού Περιφέρειας Αττικής

Σας ενημερώνουμε επίσης ότι θα συνεχιστεί έως την Τετάρτη 22 Μαρτίου, στο Στέκι στο Μαρούσι (Σαλαμίνος 32) ηέκθεση φωτογραφίαςμε θέμα τις γυναίκες πρόσφυγες, που ευγενικά μας παραχωρήθηκε από το Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας.Ώρες λειτουργίας της έκθεσης: 18.00-21.00 καθημερινά.

16/3/2017 ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΒΟΡΕΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ (ΝΕΒΑ)

Την Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία υπό την αιγίδα της Αντιδημαρχίας Παιδείας & Εθελοντισμού του Δήμου Βριλησσίων η διάλεξη της 3ης Θεματικής του Ελεύθερου Πανεπιστημίου του Δήμου Βριλησσίων, στην αίθουσα ΄Ν.Εγγονόπουλος’ στο Πάρκο Μ.Θεοδωράκης, με θέμα: ‘Ελύτης’

Την παρουσίαση και την ομιλία έκανε η κ. ποιήτρια κ. Ιουλίτα Ηλιοπούλου.

"Το λάδι και το νερό του καντηλιού δεν ανακατεύονται, δεν γίνονται ποτέ μίγμα, όσο και αν προσπαθήσουν να τα αναμίξουν. Παίρνει το καθένα τη θέση του και την αποστολή του.

Κάτω το νερό ταπεινά, πάνω το λάδι έτοιμο για θυσία. Και υπηρετούν τον ίδιο πόθο: Να μένει η φλόγα άσβεστη.

Ένας ακόμη συμβολισμός του καντηλιού, μπροστά στο εικονοστάσι της οικογένειας και μια προτροπή.

Μια θέση για το κάθε μέλος της, και κάθε μέλος σε μια θέση μέσα στην οικογένεια.

Όλοι δε μαζί στην υπηρεσία της φλόγας. Της οικογενειακής προκοπής."

Το παραπάνω σχόλιο είχε την καλοσύνη να στείλει στην εφημερίδα μας η κ. Μαρι8άμ Τζεβελεκάκη. Την ευχαριστούμε.

Page 1 of 36